A múlt héten elindult az ingatlanirodáknak készült adminisztrációs felület. Elsőként az alábbi alapfunkciókat biztosítja: * új hirdetések rögzítését, * a feltöltött ingatlanhirdetések adatainak szerkesztését, képek kezelését; * saját és irodai ingatlanok kezelését (jogosultsági szinttől függően), aktiválását, inaktiválását, törlését; * saját felhasználói kapcsolattartási adatok, iroda elérhetőségeinek, bemutatkozásának szerkesztését; * irodai felhasználók kezelését (jogosultsági szinttől függően). Az adminisztrációs kezelőfelület használata regisztrációhoz kötött, de az ingyenes ingatlanirodák részére is. Az irodáknak készült fejlesztések (funkciók) hamarosan a magánszemélyek részére is elérhetőek lesznek, hogy segítse az ő hirdetéseik jobb kezelhetőségét is.

2015-09-12 09:59:00 Madarász Gábor

Tetszik a bejegyzés? Ossza meg ismerőseivel is...